Пароль

Подписка на новости

Подпишитесь на бесплатные новости портала
"Debеts-Kredīts" и получайте новинки законодательства и другую полезную информацию

Ok

Отписаться от рассылки

Наши партнеры:


Учет товарно – материальных ценностей


PPR
elenapil
Пользователь
сообщений: 13

Добавлено: 09.03.2010 15:39
СКАЖИТЕ,ПОЖАЛУЙСТА,СКОЛЬКО ЛЕТ НАДО ХРАНИТЬ НАКЛАДНЫЕ НА ПРИХОД ТОВАРА.СПАСИБО.  
Понравилось сообщение?
Да (0)
Нет (0)
Цитата  
Saldo
Пользователь
сообщений: 185

Добавлено: 09.03.2010 16:10
Attiecībā par attaisnojuma dokumentu uzglabāšanu jāņem vērā:
„Glabāšanas laiks ir:
gada pārskatiem un to pielikumiem, kā arī galvenajai grāmatai — 10 gadi. Pēc tam tie nododami Valsts arhīvos;
inventarizācijas sarakstiem, grāmatvedības reģistriem un grāmatvedības organizācijas dokumentiem — 10 gadi;
attaisnojuma dokumentiem par darbiniekiem aprēķināto mēnešalgu (darba samaksu) ar sadalījumu pa gadiem un mēnešiem — 75 gadi;
pārējiem attaisnojuma dokumentiem — 5 gadi.
Ja uzskaite tiek kārtota ar elektroniskajām skaitļošanas mašīnām, jānodrošina šā panta otrajā daļā noteiktais datu glabāšanas laiks. „ (Likums par Grāmatvedību 9.pants)
Kā arī nodokļu maksātājam ir pienākums -
„Nodokļu aprēķinu pareizības pierādīšanai uzglabāt finansiālās un saimnieciskās darbības ieņēmumus un izdevumus apliecinošus attaisnojuma dokumentus un citus darbību apliecinošus dokumentus vismaz piecus gadus, bet gadījumos, kad nodokļu maksātājam saskaņā ar likumu tiek piemērots īpašs nodokļu režīms uz laiku, kas pārsniedz piecus gadus, — visu īpašā nodokļu režīma piemērošanas laiku;” (Likums „Par nodokļiem un nodevām” 15.pants 1.d.4.p.)  
Понравилось сообщение?
Да (0)
Нет (0)
Цитата
anastasija
Пользователь
сообщений: 3

Добавлено: 09.03.2010 16:11
Згляните в свою методичкудолжно быть:
5 vai līdz pārbaude  
Понравилось сообщение?
Да (0)
Нет (0)
Цитата
Bravij
Пользователь
сообщений: 2

Добавлено: 13.09.2011 11:30
Подскажите как правильно оформить внутреннюю накладную на Lietoti apgerbi ?  
Понравилось сообщение?
Да (0)
Нет (0)
Цитата
lloiko
Пользователь
сообщений: 272

Добавлено: 25.07.2012 17:45
Оформляете, как обычную накладную, Отправитель и получатель - одно и то же юридическое лицо. Места загрузки и выгрузки - названия и адреса структурных единиц, откуда и куда везёте. Делаете пометку "Внутренее перемещение". Внизу подписи ответственных лиц: кто сдал и кто принял. Дату укажите: дату выписки накладной и дату приёма товара, если она отличается от даты выписки. Для внутренних накладных лучше заведите отдельную нумерацию, чтобы не путаться.

» 25.07.2012 17:45 Отредактировал(а) lloiko  
Понравилось сообщение?
Да (1)
Нет (0)
Цитата


О портале Правила портала Обратная связь Сообщить об ошибке Реклама Pеквизиты Видео  

Телефон: 28331590     E-mail: info@d-k.lv   www.d-k.lv

Copyright © 2009 — 2022 Latvikon

SIA "LATVIKON" Ģertrūdes iela 63, Rīga, LV-1011 LV40003167602